Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Vaginální infekce

Existují několik druhů vaginálních infekcí. Bakteriální –  tento druh se často projevuje vodnatým výtokem s nepříjemným zápachem po rybách. Příznaky této vaginální infekce se zhoršují zejména při menstruaci a po souloži. Tato infekce není sexuálně přenosná a často nemusí mít žádné průvodní příznaky.

Dalším typem vaginální infekce je infekce kvasinkovákandidóza (vaginální mykóza), jak se jí také jinak říká kvůli typu kvasinek Candida Albicans. Vzniká přemnožením kvasinek, které se přirozeně vyskytují v lidském těle. Vaginální mykóza se vyznačuje bílým výtokem, ale také zápachem z úst, říhám a žaludečními problémy – kvasinky se totiž usazují i v trávicím traktu.

Dále se může jednat o virovou infekcí, jejímž nejčastějším původcem bývá Herpes vir.

Pokud si nejste jistá, o jaký typ vaginální infekce se může jednat, vyhledejte svého odborného lékaře, ani jednu možnost totiž není radno podceňovat. Občas můžete příznaky zahnat a nemoc zaléčit, z dlouhodobého hlediska si ale uchováte bakterie či virus v těle a ohrozíte tak svojí obranyschopnost a možnost otěhotnět.

Je mnoho vlivů, které způsobují vaginální infekce. Častý problém je v nezdravém životním stylu, stresu a nedostatečné péči o své tělo. Velkým nepřítelem je neprodyšné spodní prádlo a nesprávná intimní hygiena.

Vaginálním infekcím můžete předejít užíváním těch správných prostředkům pro mytí intimních partií. Gynella(r) vyvinula pro tento účel mycí gel Gynella Intimate Wash, který vás účinně chrání a předchází kandidóze a bakteriálním infekcím.

VAGILACT
Vaginální tablety pro podporu navrácení a udržení přirozené vaginální mikroflóry.