Kvasinková infekce

Nebo-li také kandidóza. Obecně všechna onemocnění způsobená kvasinkami rodu Candida. Nejčastější je zánět pochvy a zevního pohlavního ústrojí žen. Obvyklou příčinou je přemnožení kvasinek druhu Candida Albicans nebo Candida Glabrata.

Častými projevy kvasinkové infekce jsou zarudnutí, svědění, pálení a bolest pochvy. Jako další příznak se také občas objevuje výtok. S kvasinkovou infekcí se za život potká až 75 % všech žen. Nemusíte se však obávat, ačkoliv se infekce může vracet, moderní medicína vyřeší 99 % všech případů.

Kvasinkovou infekci může způsobit antikoncepce, hormonální terapie či například užívání antibiotik. Spolu s nasazenou léčbou od doktora je vhodná celoživotní prevence. Rozhodně byste se měli vyhýbat rizikové kopulaci a pohlavnímu styku při menstruaci. Mimo toho, že se nedoporučuje provádět zbytečné výplachy pochvy, je také velmi důležitá vhodná pravidelná hygiena.

Gynella Silver Foam je zdravotnický prostředek navržený přímo na podporu léčby kvasinkových infekcí jak akutních, tak i opakovaných.

Podobné výrazy: Svědění pochvy, Kandidóza

Vaginální kapsle pro podporu léčby bakteriálních, kvasinkových a virových vaginálních infekcí a pooperačních a poporodních poranění.