Kvasinková infekce u mužů

Kvasinková infekce penisu u mužů je mnohem méně častější než kvasinková infekce pohlavních orgánů ženy. Stejně ale jako u žen má mnoho podob. Od zarudnutí penisu, svědění, pálení, výtoku z močové trubice, nepříjemných pocitů až po bolest při souloži, stahování předkožky i při močení. Za předkožkou se může vytvářet hrudkovitý bělavý zapáchající sekret.

Čím je kvasinková infekce způsobena?

Stejně jako u žen jde o přemnožení kmene kvasinek, nejčastěji Candida albicans. Kvasinkám se velmi dobře daří ve vlhku a teplu, tedy například v létě v upnutých kalhotách. Velmi často se tak může infekce projevit u mužů například v tříslech nebo v ochlupení. U řady mužů ale probíhá kvasinková infekce bez příznaků a mohou tak opakovaně způsobovat problémy své partnerce.

Jak kvasinkovou infekci léčit?

Kvasinková infekce se běžně léčí lokálními antimykotiky. Pokud je již s většími příznaky jako bolest varlat, nemožnost přetáhnout předkožku, pálení, řezání, pak i antimykotiky v podobě polykacích tablet, které musí předepsat lékař. Často se také setkáme se situací, že muž žádné obtíže nemá, ale partnerka trpí na opakované záněty. V takovém případě je muž odeslán na urologii a přeléčen, stejně jako jeho partnerka. V neposlední řadě je důležité dodržovat hygienu intimních partií, nosit spíše volnější, například plátěné kalhoty, měnit vlhké plavky a nezapínat vyhřívání sedadla v autě.

Na podporu léčby kvasinkových, ale i bakteriálních či virových infekcí doporučujeme pro pány UroTiab, který díky unikátnímu složení na bázi antimikrobiálního stříbra chrání povrch tkání před infekcí. Díky svému složení regeneruje, hydratuje, zklidňuje tkáně a podporuje hojení.
A nezapomínejte ani na své partnerky, kterým doporučujeme vyzkoušenou řadu  GYNELLA® Silver. Patentované složení na bázi antimikrobiálního stříbra podporuje léčbu akutních i opakujících se vaginálních infekcí a ulevuje od nepříjemných pocitů s nimi spojených.

Hodnocení uživatelů (3)
UroTiab 25 ml
UroTiab cream-gel je přípravek určený speciálně pro muže. Jeho unikátní složení podporuje léčbu bakteriálních, kvasinkových a virových infekcí a podporuje hojení pooperačních lézí v oblasti genitálu.
GYNELLA Silver Caps 10 ks
GYNELLA Silver Foam 50 ml
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.