Kvasinková infekce u mužů

Kvasinková infekce penisu u mužů je mnohem méně častější než kvasinková infekce pohlavních orgánů ženy. Stejně ale jako u žen má mnoho podob. Od zarudnutí penisu, svědění, pálení, výtoku z močové trubice, nepříjemných pocitů až po bolest při souloži, stahování předkožky i při močení. Za předkožkou se může vytvářet hrudkovitý bělavý zapáchající sekret.

Čím je kvasinková infekce způsobena?

Stejně jako u žen jde o přemnožení kmene kvasinek, nejčastěji Candida albicans. Kvasinkám se velmi dobře daří ve vlhku a teplu, tedy například v létě v upnutých kalhotách. Velmi často se tak může infekce projevit u mužů například v tříslech nebo v ochlupení. U řady mužů ale probíhá kvasinková infekce bez příznaků a mohou tak opakovaně způsobovat problémy své partnerce.

Jak kvasinkovou infekci léčit?

Kvasinková infekce se běžně léčí lokálními antimykotiky. Pokud je již s většími příznaky jako bolest varlat, nemožnost přetáhnout předkožku, pálení, řezání, pak i antimykotiky v podobě polykacích tablet, které musí předepsat lékař. Často se také setkáme se situací, že muž žádné obtíže nemá, ale partnerka trpí na opakované záněty. V takovém případě je muž odeslán na urologii a přeléčen, stejně jako jeho partnerka. V neposlední řadě je důležité dodržovat hygienu intimních partií, nosit spíše volnější, například plátěné kalhoty, měnit vlhké plavky a nezapínat vyhřívání sedadla v autě.

Na podporu léčby kvasinkových, ale i bakteriálních či virových infekcí doporučujeme pro pány UroTiab, který díky unikátnímu složení na bázi antimikrobiálního stříbra chrání povrch tkání před infekcí. Díky svému složení regeneruje, hydratuje, zklidňuje tkáně a podporuje hojení.
A nezapomínejte ani na své partnerky, kterým doporučujeme vyzkoušenou řadu  GYNELLA® Silver. Patentované složení na bázi antimikrobiálního stříbra podporuje léčbu akutních i opakujících se vaginálních infekcí a ulevuje od nepříjemných pocitů s nimi spojených.

Hodnocení uživatelů (3)
UroTiab 25 ml
UroTiab cream-gel je přípravek určený speciálně pro muže. Jeho unikátní složení podporuje léčbu bakteriálních, kvasinkových a virových infekcí a podporuje hojení pooperačních lézí v oblasti genitálu.