Bílý výtok

Lidské tělo má spousty samočistících procesů a jedním z nich je přirozený bílý výtok. Tento jev může nastat i v počátečním stavu těhotenství. Bílý výtok se často objevuje i v rámci sexuálního aktu – díky Bartholinově žláze, která při koitu pomáhá zvlhčovat stěny pochvy. Existuje několik různých druhů výtoků, jejich barva je často spojována s průvodním jevem.

Bílý výtok, který je doprovázený změnou konzistence (hrudkovitost), pálením či svěděním pochvy a jinými problémy v oblasti intimních partií, je zpravidla zaviněn bakteriální nebo kvasinkovou infekcí. Pokud si nejste jistá, že je ohledně výtoku vše v pořádku, raději navštivte svého gynekologa.

Vliv na bílý výtok mohou mít i antibiotika, hormonální antikoncepce či přirozený menstruační cyklus. Pro pevnější zdraví a prevenci proti infekcím doporučujeme snížit konzumaci sladkých potravin, alkoholu a bílého pečiva – to vše podporuje vaginální infekce.

Bílý výtok ovlivněný onemocněním může být velmi nepříjemný, pokud ale budete dodržovat správné zásady dámské intimní hygieny, máte velkou šanci, že se jakýmkoliv problémům vyhnete. GYNELLA® Intimate Foam působí jako prevence proti vaginálním infekcím a s nimi spojeného bílého výtoku.

GYNELLA Silver Caps 10 ks
GYNELLA Silver Foam 50 ml
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.