Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Bílý výtok

Lidské tělo má spousty samočistících procesů a jedním z nich je přirozený bílý výtok. Tento jev může nastat i v počátečním stavu těhotenství. Bílý výtok se často objevuje i v rámci sexuálního aktu – díky Bartholinově žláze, která při koitu pomáhá zvlhčovat stěny pochvy. Existuje několik různých druhů výtoků, jejich barva je často spojována s průvodním jevem.

Bílý výtok, který je doprovázený změnou konzistence (hrudkovitost), pálením či svěděním pochvy a jinými problémy v oblasti intimních partií, je zpravidla zaviněn bakteriální nebo kvasinkovou infekcí. Pokud si nejste jistá, že je ohledně výtoku vše v pořádku, raději navštivte svého gynekologa.

Vliv na bílý výtok mohou mít i antibiotika, hormonální antikoncepce či přirozený menstruační cyklus. Pro pevnější zdraví a prevenci proti infekcím doporučujeme snížit konzumaci sladkých potravin, alkoholu a bílého pečiva – to vše podporuje vaginální infekce.

Bílý výtok ovlivněný onemocněním může být velmi nepříjemný, pokud ale budete dodržovat správné zásady dámské intimní hygieny, máte velkou šanci, že se jakýmkoliv problémům vyhnete. GYNELLA® Intimate Foam působí jako prevence proti vaginálním infekcím a s nimi spojeného bílého výtoku.