Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Bílý výtok

Lidské tělo má spousty samočistících a procesů a jedním z nich je přirozený bílý výtok. Tento jev může nastat i v počátečním stavu těhotenství. Bílý výtok se také často objevuje v rámci sexuálního aktu – díky Bartolinovo žláze, která při koitu pomáhá zvlhčovat stěny pochvy. Existuje několik různých druhů výtoků, jejich barva je často spojována s průvodním jevem.

Bílý výtok, který je doprovázený změnou konzistence (hrudkovitost), pálením či svěděním pochvy a jinými problémy v oblasti intimních partií, je zpravidla zaviněn bakteriální nebo kvasinkovou infekcí. Pokud si tedy nejste jistá, jestli je s vaším výtokem vše v pořádku, raději navštivte svého gynekologa.

Vliv na bílý výtok můžou mít také antibiotika, hormonální antikoncepce či přirozený menstruační cyklus. Pro pevnější zdraví a prevenci proti nemocem doporučujeme snížit konzumaci sladkých potravin, alkoholu a bílého pečiva – to vše podporuje vaginální infekce.

Bílý výtok ovlivněný onemocněním může být velmi nepříjemný, pokud ale budete dodržovat správné zásady dámské intimní hygieny, máte velmi velkou šanci, že se jakýmkoliv problémů vyhnete. Gynella Intimate Foam působí jako prevence proti vaginálním infekcím a s ním spojeným bílým výtokem .