Podpořte vaginální imunitu inovativní novinkou GYNELLA® Flora!   Čtěte více

Kandidóza

Kandidóza je kvasinková infekce, za kterou povětšinou stojí kvasinka typu Candida Albicans. Ta se do určité míry přirozeně vyskytuje v lidském zažívacím traktu a pochvě. Různými vlivy dochází k jejímu přemnožení, pak začíná být Kandidóza problém.

Kvasinková infekce může mít i vnější projevy (zapařená místa na těle), nicméně závažnější je většinou infekce vnitřní.

Dávejte si pozor, protože k průniku kvasinek do trávícího traktu může dojít i při orálním sexu. Kandidóza oslabuje imunitní systém, kde může nadělat pěknou neplechu. Častými projevy jsou bílý povlak na jazyku, zápach z úst, říhání a nadýmání – to v případě trávícího traktu. Pokud jde o pohlavní ústrojí, setkáme se zde s bílým výtokem. Jedná se ale o jednu a tutéž kandidózu, mějte se proto na pozoru a jakékoliv projevy radši konzultujte s vaším gynekologem.

Kandidóza se velmi dobře množí v kyselém prostředí, vyhýbejte se proto preventivně potravinám s vysokou aciditou. Dobrý je proti infekci česnek či česnekové tablety díky svým antifungálním a antiinfekčním účinkům.

Vagilact podporuje přirozenou tvorbu poševní mikroflóry, napomáhá tak vyvážení poměru kvasinek a jiných organizmů.

GYNELLA Silver Caps podporují léčbu kvasinkové infekce a díky obsahu Aloe Vera poševní prostředí zklidňují a regenerují.

Podobné výrazy: Kvasinkova infekce, Svědění pochvy

Vaginální kapsle pro podporu léčby bakteriálních, kvasinkových a virových vaginálních infekcí a pooperačních a poporodních poranění.