Trichomonas vaginalis

Trichomonas vaginalis je latinské označení pro parazitického prvoka, českým jménem nazývaného Bičenka poševní. Už z názvu je patrné, že tento parazit způsobuje nepříjemnou, pohlavně přenosnou, chorobu – Trichomoniázu.

Trichomoniáza je sexuálně přenosná nemoc a také nejčastější parazitární onemocnění pochvy. Bičenka poševní se může usadit i v močové trubici, kde způsobuje zánět močové trubice a močového měchýře. Poševní infekce se často projevuje svěděním pochvy a vulvy a řídkým zpěněným vaginálním výtokem.

Bičenka poševní se může usadit také v mužské močové trubici, onemocnění se ale projevuje jen velmi zřídka. Muž může být tudíž přenašečem infekce a Bičenku tak šířit pohlavním stykem dál.

Dlouhodobý zánět, který Trichomonas vaginalis způsobuje, může dojít až ke sterilitě u muže i u ženy. Léčba Bičenky poševní je v dnešní době poměrně jednoduchá, proto doporučujeme včas navštívit lékaře. Obvykle vám gynekolog či urolog předepíše léky jak pro vás, tak pro vašeho partnera.

Prevencí proti tomuto onemocnění jsou pohlavní styk s kondomem, opatrnost na veřejných toaletách a důkladná intimní hygiena. GYNELLA® Intimate Wash vám poskytne svěží pocit po umytí a zároveň je vyvinuta tak, aby nenarušovala poševní mikroflóru a chránila pochvu před bakteriemi a viry.

GYNELLA Girl Intimate Wash 100ml
Intimní mycí gel pro každodenní použití pro dívky od 3 let.
GYNELLA Intimate Wash 200 ml s pumpičkou
Intimní mycí gel pro pravidelnou intimní hygienu žen.
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.