Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Pálení pochvy

Svědění a pálení pochvy občas v životě zažije každá žena. Důvodů, proč se tato nepříjemná událost děje, může být mnoho – například pokud používáte neprodyšné spodní prádlo, může zapaření způsobit pálení pochvy. Svědění a pálení mohou nastat i při jemném podráždění různými materiály či v průběhu menstruace.

Nejčastější příčinou pálení pochvy bývají gynekologické záněty, které často doprovází vaginální výtok. Typů zánětů je spousta, mezi nejznámější patří HPVTrichomoniáza, bakteriální zánět a další infekce.

Nejrozšířenější pak bývá kvasinková infekce, která vzniká přemožením kvasinek, jenž se přirozeně vyskytují v našem těle. Projevem tohoto onemocnění bývá zapáchající výtok, zarudnutí zevních pohlavních orgánů a svědění či pálení pochvy. Protože se tyto mikoorganismy živí cukrem, doporučuje se mimo návštěvy gynekologa a podpůrných přípravků, také úprava jídelníčku.

Pálení pochvy může být také zapříčiněno hojením. Pokud jste tedy citlivější a prodělala jste nějaký zákrok, který mohl vaší pochvu narušit, pak se jedná o součást uzdravování. To se může stát i pokud vás partner nechtěně poraní při pohlavním styku.

Dále může nastat svědění a pálení pochvy ve chvíli, kdy trpíte takzvanou vaginální suchostí. Tyto obtíže se dostavují obzvláště u starších žen v období menopauzy (přechodu), můžou se ale objevit u žen jakéhokoliv věku. Nejedná se o nějak závažný problém, většinou se symptomy i celá situace řeší vaginálním krémem, který obsahuje chybějící hormony, a pálení pochvy i suchost po několika dnech až týdnech ustoupí.

Podráždění, infekcím či jiným nepříjemným situacím můžete předejít především ochranou při kopulaci a pečlivou intimní hygienou. Gel Gynella Intimate Wash obsahuje kyselinu mléčnou a borovicovou silici, díky které se budete cítit každý den čistá a svěží.

GYNELLA® Girl Intimate Wash 100ml
Intimní mycí gel pro každodenní použití pro dívky od 3 let.
GYNELLA® Intimate Wash 200 ml
Intimní mycí gel pro pravidelnou intimní hygienu žen.