akce
promo
Nakupte jakýkoliv akční balíček GYNELLA® a získejte GYNELLA® Silver Foam jako dárek! Zobrazit akční balíčky

Pálení pochvy

Svědění a pálení pochvy občas v životě zažije každá žena. Důvodů, proč se tato nepříjemná událost děje, může být mnoho. Pokud například používáte neprodyšné spodní prádlo, může zapaření způsobit pálení pochvy. Při jemném podráždění různými materiály či v průběhu menstruace může svědění a pálení nastat také, ačkoliv to nebývá časté.

Nejčastější příčinou pálení pochvy bývají gynekologické záněty, které často doprovází vaginální výtok. Typů zánětů je spousta, mezi nejznámější patří HPV Trichomoniáza, bakteriální zánět a další infekce.

Nejrozšířenější pak bývá kvasinková infekce, která vzniká přemožením kvasinek, jenž se přirozeně vyskytují v našem těle. Projevem tohoto onemocnění bývá zapáchající výtok, zarudnutí zevních pohlavních orgánů a svědění či pálení pochvy. Protože se tyto mikoorganismy živí cukrem, doporučuje se mimo návštěvu gynekologa a podpůrných přípravků také úprava jídelníčku.

Pálení pochvy může být také zapříčiněno hojením. Pokud jste tedy citlivější a prodělala jste nějaký zákrok, který mohl vaší pochvu narušit, pak se jedná o součást uzdravování. To se může stát i pokud vás partner nechtěně poraní při kopulaci.

Dále může nastat svědění a pálení pochvy ve chvíli, kdy trpíte takzvanou vaginální suchostí. Tyto obtíže se dostavují obzvláště u starších žen v období menopauzy (přechodu), můžou se ale objevit u žen jakéhokoliv věku. Nejedná se o nějak závažný problém, většinou se symptomy i celá situace řeší vaginálním krémem, který obsahuje chybějící hormony, a pálení pochvy i suchost po několika dnech až týdnech přejdou.

Podráždění, infekcím či jiným nepříjemným situacím můžete předejít především ochranou při kopulaci a pečlivou intimní hygienou. Gel Gynella Intimate Wash obsahuje kyselinu mléčnou a borovicovou silici, díky které se budete cítit každý den čistá a svěží.

GYNELLA® Girl Intimate Wash 100ml
Intimní mycí gel pro každodenní použití pro dívky od 3 let.
GYNELLA® Intimate Wash
Intimní mycí gel pro pravidelnou intimní hygienu žen.