Bakteriální vaginóza

Na zdravotních potížích v oblasti intimních partií se nejčastěji podílejí různé druhy infekcí. Nejrozšířenější a nejznámější je vaginální mykóza (zapříčiněná kvasinkami). Druhá nejznámější a neméně nebezpečná je infekce bakteriální.

Bakteriální vaginóza je způsobena přemnožením bakterií v důsledku nevyvážené poševní mikroflóry.

Příznaky bakteriální infekce

Příznaky bakteriální vaginózy se často vyznačují šedobílým či šedým výtokem, který je doprovázen „rybím“ zápachem. Tento výtok je vodnatý. Jsou ale i případy, kdy symptomy nejsou znatelné, a proto je dobré chodit na pravidelné prohlídky.
Bakteriální infekce se často projevuje u těhotných žen. Pokud máte na toto onemocnění podezření, navštivte svého gynekologa, protože neléčený zánět může mít fatální dopad na těhotenství.

Léčba bakteriální vaginózy

Bakteriální vaginózu lze úspěšně léčit antibiotiky. Vzhledem k tomu, že se onemocnění vztahuje na nevyvážené pH v pochvě, lze chronickou formu léčit dietou a napravením nevhodného životního stylu. Proti opětovnému onemocnění jsou vhodná probiotika, která navracejí poševní mikroflóru do původního stavu.

VAGILACT právě tato probiotika obsahuje. Funguje tak jako efektivní a rychlé řešení na potíže s bakteriální vaginózou.

GYNELLA Silver Caps 10 ks
GYNELLA Silver Foam 50 ml
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.