Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Bakteriální vaginóza

Na zdravotních potížích v oblasti intimních partií se nejčastěji podílejí různé druhy infekcí. Nejrozšířenější a nejznámější je vaginální mykóza (zapříčiněná kvasinkami). Druhá nejznámější a neméně nebezpečná je infekce bakteriální.

Bakteriální vaginóza je způsobena přemnožením bakterií v důsledku nevyvážené poševní mikroflóry.

Příznaky bakteriální infekce

Příznaky bakteriální vaginózy se často vyznačují šedobílým či šedým výtokem, který je doprovázen „rybím“ zápachem. Tento výtok je vodnatý. Jsou ale i případy, kdy symptomy nejsou znatelné, a proto je dobré chodit na pravidelné prohlídky.
Bakteriální infekce se často projevuje u těhotných žen. Pokud máte na toto onemocnění podezření, navštivte svého gynekologa, protože neléčený zánět může mít fatální dopad na těhotenství.

Léčba bakteriální vaginózy

Bakteriální vaginózu lze úspěšně léčit antibiotiky. Vzhledem k tomu, že se onemocnění vztahuje na nevyvážené pH v pochvě, lze chronickou formu léčit dietou a napravením nevhodného životního stylu. Proti opětovnému onemocnění jsou vhodná probiotika, která navracejí poševní mikroflóru do původního stavu.

VAGILACT právě tato probiotika obsahuje. Funguje tak jako efektivní a rychlé řešení na potíže s bakteriální vaginózou.