Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Bakteriální vaginóza

Na zdravotních potížích v oblasti intimních partií se nejčastěji podílejí různé druhy infekcí. Nejrozšířenější a nejznámější je vaginální mykózahttps://www.gynella.com/pojem/vaginalni-mykoza/ (zapříčiněná kvasinkami). Druhá nejznámější a neméně nebezpečná je infekce bakteriální.

Bakteriální vaginóza je způsobena přemnožením bakterií v důsledků nevyvážené poševní mikroflóry.

Příznaky bakteriální infekce

Příznaky baktariální vaginózy se často vyznačují šedobílým či šedým výtokem, který je doprovázen “rybím” zápachem. Tento výtok je vodnatý. Jsou také případy, kdy ale nejsou symptomy znatelné, je proto dobré chodit na pravidelné prohlídky.
Bakteriální infekce se často projevuje u těhotných žen. Pokud máte na toto onemocnění podezření, navštivte svého gynekologa, neléčený zánět může mít fatální dopady na těhotenství.

Léčba bakteriální vaginózy

Bakteriální vaginózu lze úspěšně léčit antibiotiky. Vzhledem k tomu, že se onemocnění vztahuje na nevyvážené pH v pochvě, lze chronickou formu léčit dietou a napravením nevhodného životního stylu. Proti opětovnému onemocnění jsou vhodné probiotika, které navracejí poševní mikroflóru do původního stavu.

Vagilact právě tyto probiotika obsahuje a funguje tak jako efektivní a rychlé řešení na potíže s bakteriální vaginózou.