akce
promo
Nakupte adventní balíček GYNELLA® a získejte intimní kosmetiku jako dárek! Zobrazit akční balíčky

Žlutý výtok

Výtok jako takový je přirozený ženský proces, který zvlhčuje a ochraňuje pochvu před vnějšími vlivy. Při smíchání výtoku krve vzniká hnědý výtok (špinění). Přirozený je výtok průhledně bílý. Pokud je ale výtok žlutý, žlutozelený či jinak zbarvený, jedná se většinou o problém gynekologického rázu – vaginální infekci.

U žlutého výtoku se může jednat o bakteriální infekci, například chlamydie. Toto onemocnění sami nevyléčíte. Ačkoliv se může zdát, že žlutý výtok zmizel, a s vámi je vše v pořádku, přemnožené chlamydie mohou zůstat ve vašem těle a v nejhorším případě způsobit až neplodnost.

V jistých případech se může žlutý výtok objevit i po porodu, v tom případě bývá většinou zdravotně nezávadný, vždy je ale vhodné tento problém konzultovat s lékařem.

Pakliže jste po léčbě antibiotiky, je vhodné se chránit proti opětovnému návratu bakterií a s nimi spojeného žlutého výtoku. Díky speciálnímu složení, zejména stříbru, dokáže Gynella Silver Foam aktivně chránit vaše intimní partie a pomáhá při prevenci proti vaginálním infekcím.