Žlutý výtok

Výtok jako takový je přirozený ženský proces, který zvlhčuje a ochraňuje pochvu před vnějšími vlivy. Při smíchání výtoku s krví vzniká hnědý výtok (špinění). Přirozený je výtok průhledně bílý. Pokud je ale výtok žlutý, žlutozelený či jinak zbarvený, jedná se většinou o problém gynekologického rázu – vaginální infekci.

U žlutého výtoku se může jednat o bakteriální infekci, například chlamydie. Toto onemocnění sami nevyléčíte. Ačkoliv se může zdát, že žlutý výtok zmizel, a s vámi je vše v pořádku, přemnožené chlamydie mohou zůstat ve vašem těle a v nejhorším případě způsobit až neplodnost.

V jistých případech se může žlutý výtok objevit i po porodu, v tom případě bývá většinou zdravotně nezávadný, vždy je ale vhodné tento problém konzultovat s lékařem.

Jestliže jste po léčbě antibiotiky, je vhodné se chránit proti opětovnému návratu bakterií a s nimi spojeného žlutého výtoku. Díky speciálnímu složení, zejména stříbru, dokáže Gynella Silver Foam aktivně chránit vaše intimní partie a pomáhá při prevenci proti vaginálním infekcím.

GYNELLA Silver Caps 10 ks
GYNELLA Silver Foam 50 ml
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.