Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Vaginální mykóza

Kandidóza nebo poševní kvasinkové infekce – i to jsou další pojmy, kterými se dá nazvat zákeřná pohlavně přenosná nemoc jménem vaginální mykóza. Kvasinky jsou běžně vyskytující se organismy v našich tělech. Problém nastává ve chvíli, když se tyto mikroorganismy přemnoží.

Vaginální mykóza je tedy důsledek přemnožení kvasinek ve vašem těle. K tomu může vést mnoho důvodů.

Jedna z hlavních příčin je nezdravý životní styl. Sem se zařazuje špatná životospráva nebo jídelníčekpřílišná konzumace cukrů, bílého pečiva a alkoholu podporuje množení kvasinek a tím i vaginální infekci. Kvasinky mohou být také příznakem cukrovky.

Pokud se málo hýbete a žijete v konstantním stresu, vytváříte ideální prostředí pro kandidózu.

Často opomíjeným faktorem, který vede k této vaginální infekci, je spodní prádlo ze špatně prodyšných materiálu. Spolu s třením (například při cyklistice) tato kombinace způsobuje zapaření. A kde je teplo, tam jsou kvasinky.

Málo koho překvapí, že jednou z hlavních příčin vaginální mykózy je pohlavní styk. Kandidóza je sexuálně přenosná nemoc a často se můžete nakazit právě díky neopatrnosti při milování.

Příznaky vaginální mykózy jsou různé od bolesti při sexu přes hustý bílý výtok a svědění pochvy po zarudlost, oteklost a zápach.

V neposlední řadě a vlastně jako skoro nejdůležitější faktor uvedeme intimní hygienu. Je velmi důležité, abyste udržovala své prádlo v suchu (nenosit mokré plavky), nepřeháněla to s horkými koupelemi a používala správné přípravky na mytí. Jako například, Gynella Intimate Wash, který udržuje vhodné pH a neškodí vašemu vnitřnímu ekosystému.

Trápí-li vás dlouhodobé problémy s vaginální mykózou, využijte našich speciálně vyvinutých kapslí, které vás díky stříbru chrání a podporují léčbu.

Vaginální kapsle pro podporu léčby bakteriálních, kvasinkových a virových vaginálních infekcí a pooperačních a poporodních poranění.