Podpořte vaginální imunitu inovativní novinkou GYNELLA® Flora!   Čtěte více

Žlutozelený výtok

Žlutozelený výtok, obzvláště pokud je hustý, hrudkovitý a doprovází ho zápach, není normální. Takový výtok může být známkou infekční trichomoniázy, která se běžně přenáší pohlavním stykem.

Poševní výtok může být důsledkem působení různých událostí. Vagina má obecně silný samočistící proces, při kterém vylučuje hlen a zároveň občas i bílý výtok. Takové působení je v pořádku a není se čeho obávat.

Jiné zbarvení ale může indikovat vážný problém. Hnědý výtok (špinění) a hrudkovitý výtok jsou nejčastější problémy, zde se může jednat o poškození pochvy nebo vaginální infekci. Méně častý, ale o to závažnější, může být právě žlutozelený výtok.

Žlutozelený výtok zaznamenáváme často při tzv. trichomoniáze, onemocnění bičenkou poševní. Tato nemoc se přenáší pohlavním stykem. Mimo žlutozeleného výtoku může nastat krvácení a pálení při močení.

Žlutozelený výtok pak vidíme často při zánětlivém onemocnění. Pokud u sebe tento příznak najdete, doporučujeme ihned kontaktovat gynekologa.
Občas se také vyskytne žlutozelený výtok v období před či po těhotenství.

Důležitým prvkem proti veškerým infekcím a pohlavním chorobám je obecně v první řadě chráněný pohlavní styk a dostatečná intimní hygiena obou partnerů. S GYNELLA® Silver Foam dosáhnete svěží čistoty a zároveň vás ochrání stříbrný film, díky kterému už se vám do života nebudou infekce vracet.

Vaginální kapsle pro podporu léčby bakteriálních, kvasinkových a virových vaginálních infekcí a pooperačních a poporodních poranění.