akce
promo
Nakupte akční balíčky produktu GYNELLA® AtroGel až s 20% slevou!   Zobrazit akční balíčky

Atrofická vaginitida

Týká se spíše mladších slečen a dívek, které neměly doposud menstruaci. I když je výtok spíše typický pro ženy v reprodukčních letech. Objevuje se i u žen v době těhotenství, těsně po porodu a u dam v přechodu. V podstatě všechny uvedené spojuje hormonální dysbalance. Nedostatek estrogenu. Ten narušuje sliznici a způsobuje dva problémy. Suchost a bakteriální infekci, pokud se dostanou do pochvy, kde jsou v tu chvíli ztenčené stěny. Suchost dokáže potrápit, ale infekce ještě víc.

Problémy s atrofickou vaginitidou ženy řeší i po chirurgických zákrocích, onkologické léčbě, při užívání hormonální antikoncepce a další. V podstatě v případech, kdy dojde k poklesu hormonů.

Příznaky atrofické vaginitidy

Některé žen pociťují svědění, pálení, pnutí a mají hnisavý výtok. Vše způsobují bakterie zvenčí.

Jak na odstranění potíží

Jedinou možnou cestou je dodání ženských hormonů uměle. Lze pomocí aplikací čípků, gelů, hormonální léčbou fytoestrogeny a krémů. Jde o dlouhodobou záležitost. Posloužit mohou čípky GYNELLA® Flora.

Někdy problém vyřeší i lubrikant, protože pomůže k vlhkosti a předejde odřením při pohlavním styku, do kterých se může dostat infekce.

V případě přehlížení potíží a pokud žena, dívka neprovozuje pohlavní styk, může vzácně dojít i k srůstu poševního vchodu.

GYNELLA® Flora
Vaginální čípky pro podporu stimulace přirozené vaginální imunitní obranyschopnosti.