Výtok

V určitých případech je výtok normální věc a pravděpodobně se s ním za život setká každá žena. Je proto dobré umět rozeznat, kdy je vše v pořádku a kdy byste měla navštívit svého gynekologa.

Pokud má výtok čiré či bělavé zbarvení a je bez zápachu, je všechno tak, jak má být. Jedná se o přirozené čištění těla, zvlhčení pochvy a obranu proti infekcím.

Chvíli, kdy něco není v pořádku, poznáte hlavně podle zápachu. V takové situaci může nastat také pálení a svědění pochvy či bolest intimních partií. V tu chvíli je nasnadě řešit věci s lékařem, čím dříve se problém podchytí, tím kratší bude trvání léčby.

Nejčastějším důvodem patologického výtoku bývá kvasinková infekce – Candida Albicans. S tou se setká za život většina žen a je téměř nemožné proti ní udržet stoprocentní ochranu. Doporučujeme ale nenosit upnuté spodní prádlo a džíny, dodržovat intimní hygienu za pomocí pH neutrálních prostředků a snažit se o obecně zdravý styl života.

Abyste předešli nežádoucímu výtoku a s ním spojeným infekcím, doporučujeme užívat produkty speciálně určené pro každodenní intimní hygienu, například GYNELLA Intimate Wash.

Podobné výrazy: Hnědý výtok, Kvasinková infekce

GYNELLA Silver Caps 10 ks
GYNELLA Silver Foam 50 ml
GYNELLA Intimate Wash 200 ml s pumpičkou
Intimní mycí gel pro pravidelnou intimní hygienu žen.
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.