Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Výtok

V určitých případech je výtok normální věc a pravděpodobně se s ním za život setká každá žena. Je proto dobré umět rozeznat, kdy je vše v pořádku a kdy byste měla navštívit svého gynekologa.

Pokud má výtok čiré či bělavé zbarvení a je bez zápachu, je všechno tak, jak má být. Jedná se o přirozené čištění těla, zvlhčení pochvy a obranu proti infekcím.

Chvíli, kdy něco není v pořádku, poznáte hlavně podle zápachu. V takové situaci může nastat také pálení a svědění pochvy či bolest intimních partií. V tu chvíli je nasnadě řešit věci s lékařem, čím dříve se problém podchytí, tím kratší bude trvání léčby.

Nejčastějším důvodem patologického výtoku bývá kvasinková infekce – Candida Albicans. S tou se setká za život většina žen a je téměř nemožné proti ní udržet stoprocentní ochranu. Doporučujeme ale nenosit upnuté spodní prádlo a džíny, dodržovat intimní hygienu za pomocí PH neutrálních prostředků a snažit se o obecně zdravý styl života.

Abyste předešli nežádoucímu výtoku a s ním spojeným infekcím, doporučujeme užívat produkty speciálně určené pro každodenní intimní hygienu, například GYNELLA Intimate Wash.

Podobné výrazy: Hnědý výtok, Kvasinková infekce

Vaginální kapsle pro podporu léčby bakteriálních, kvasinkových a virových vaginálních infekcí a pooperačních a poporodních poranění.
GYNELLA® Intimate Wash
Intimní mycí gel pro pravidelnou intimní hygienu žen.