Kolpitida

Kolpos je řecky pochva, tudíž se jedná o zánět pochvy – bakteriální, kvasinkový, virový nebo zánět způsobený třeba prvokem Trichomonas vaginalis. Samotný zánět pochvy je vcelku ojedinělý. Projevuje se výtokem, začervenáním a zrudnutím stěn pochvy, bolestí při styku atp. Většinou jde o zánět sdružený například se zánětem hrdla děložního nebo pak i celé vulvy, kdy se projevuje pálením, svěděním kůže a sliznice stydkých pysků.

Mohu se léčit sama nebo musím vždy k lékaři?

Nejčastější kolpitida je kvasinková, která se projevuje hrudkovitým bílým výtokem, svěděním, pálením a bolestí při styku. Na mykózu je již mnoho volně prodejných mastí nebo globulí v lékárně, zkuste tedy nejprve některý z těchto volně prodejných přípravků, a pokud nezabere, vydejte se za gynekologem, který vás vyšetří a stanoví léčbu.

Pro podporu léčby bakteriálních, kvasinkových a virových vaginálních infekcí můžete vyzkoušet řadu GYNELLA® Silver. Patentované složení na bázi antimikrobiálního stříbra podporuje léčbu akutních i opakujících se vaginálních infekcí a ulevuje od nepříjemných pocitů s nimi spojenými.

Více pod pojmy: bakteriální infekce, kvasinkový zánět, vaginální zánět.

GYNELLA Silver Caps 10 ks
GYNELLA Silver Foam 50 ml
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.