akce
promo
Nakupte jakýkoliv akční balíček GYNELLA® a získejte GYNELLA® Silver Foam jako dárek! Zobrazit akční balíčky

Konizace děložního čípku

Konizace děložního čípku je malý chirurgický zákrok, který může být ženám doporučen při nejasnostech v cytologických testech či pokud lékař nalezne viditelné změny na děložním čípku. Tento zákrok se také dělá z důvodu prevence proti rakovině.

Každou preventivní prohlídku u gynekologa absolvujete vyšetření, které děložní čípek zkontroluje. Nejedná se o nic bolestivého, vyšetření vám ale může zachránit život, proto se doporučuje na pravidelné prohlídky opravdu chodit.

Rakovinu děložního čípku často způsobuje tzv. HPV papilomalvirus. S tím se setká v aktivním sexuálním životě cca 80 % všech lidí. Tělo ale virus často samo vyléčí. Pokud se tak nestane, hrozí různé typy onemocnění a rakovina může být jedno z nich.

Při konizaci děložního čípku chirurg odstraní část děložního hrdla ve tvaru kuželu (konus). Zákrok se většinou provádí v celkové anestezii, není to ale vždy nutné. Celková konizace je poměrně neinvazivní operace, po které většinou můžete ten samý den domů.

Důležitá je správná rekonvalescence, kterou vám podrobně popíše lékař. Jedná se hlavně o pozor při fyzické zátěži a sexuální abstinence po dobu 4-6 týdnů.

Poševní ekosystém může být po takovém zákroku narušený. Pro podporu hojení jsme vyvinuli kapsle GYNELLA® Silver Caps, které vám mohou ulevit od nepříjemných pocitů a podpoří vaši rekonvalescenci.

Vaginální kapsle pro podporu léčby bakteriálních, kvasinkových a virových vaginálních infekcí a pooperačních a poporodních poranění.