akce
promo
Nakupte jakýkoliv akční balíček GYNELLA® a získejte GYNELLA® Silver Foam jako dárek! Zobrazit akční balíčky

Kondylomata (venerické bradavice)

Kondylomata jsou venerické genitální bradavice, které se vyskytují v oblasti intimních partií. Jedná se o poměrně rozšířenou pohlavní nemoc způsobenou papilomalvirem HPV. Kondylomata vznikají z malých bílo růžových výrůstků, které se časem zvětšují a utváří malé hloučky.

Jako takové nejsou venerické bradavice životu nebezpečné, jedná se ale o krajně neestetickou věc, která svým výskytem narušuje lidskou psychiku, zabraňuje plnohodnotnému sexuálnímu životu, a tím rozbíjí mentální rovnováhu. Kondylomata jsou též formou pohlavní choroby, proto není vhodné tento jev zanedbávat. Šířit se mohou jak sexem, tak při použití infikovaného ručníku či spodního prádla.

Pokud byste na sobě zpozorovali výskyt genitálních bradavic, nelekejte se a navštivte lékaře. Kondylomata se dají efektivně a relativně bezbolestně odstranit buď chirurgicky, dusíkem nebo laserem. V některých případech se kondylomata mohou projevit jako nádorové onemocnění, nepodceňujte je proto.

Po lékařském zákroku zůstane vaše kůže na nějakou dobu podrážděná a náchylná na infekce. Náš přípravek UroTiab  podporuje hojení a ulevuje od nepříjemných pozákrokových pocitů.

Hodnocení uživatelů (4)
UroTiab 25 ml
UroTiab cream-gel je přípravek určený speciálně pro muže. Jeho unikátní složení podporuje léčbu bakteriálních, kvasinkových a virových infekcí a podporuje hojení pooperačních lézí v oblasti genitálu.