Aerobní vaginitis

Jde o zánět pochvy, za který mohou přemnožené bakterie. Všeobecně se ví, že jde o zánět přemnožených aerobních bakterií E coli a streptokoků skupiny B nebo se zavleče hnisavá bakterie z vnějšku do pochvy. Například při manipulaci v pochvě (sebeuspokojování, při menstruaci apod.).

Odborně jde o jeden z druhů vaginální dismikrobie. Rozlišují se v ní čtyři druhy zánětu podle původu vzniku. Produktem aerobní vaginitis je zapáchající nažloutlý výtok.

Léčba

Při potížích navštivte lékaře. Nasazují se léky, nejčastěji antibiotika. K předcházení potíží postačí hygiena a mytí rukou před tím, než si budete třeba zavádět tampon apod.  Pro podporu přirozeného prostředí v pochvě při zánětu užívejte GYNELLA® Silver Foam.

GYNELLA Silver Caps 10 ks
GYNELLA Silver Foam 50 ml
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.