Zapojte se s námi do nákupů OnaDnes a získejte 27% slevu při nákupu nad 500 Kč!   Získat slevu

Podpořte vaginální imunitu inovativní novinkou GYNELLA® Flora

Nepříjemný výtok, svědění i pálení potrápí během života 75 % žen. Příčinou jsou obvykle vaginální infekce spojené s narušením poševní mikroflóry. Důvodů, proč se objeví, je mnoho, ale způsobů, jak se jich účinně zbavit, je jen pár.

Co se děje ve vaší vagíně

Za normálních okolností se v pochvě přirozeně nachází mnoho prospěšných bakterií, hlavně laktobacilů, a také kvasinek. Pokud jsou tyto mikroorganismy v rovnováze, je pochva chráněna před infekcemi.

Problém nastává ve chvíli, kdy dojde k přemnožení některých z mikroorganismů. Kyselé prostředí se změní v zásadité a vaginální mikroflóra se stává přívětivou pro bakterie a rájem pro vznik infekcí.

V čem je chyba?

Snížení vaginální imunity a narušení rovnováhy mikroflóry může mít různé příčiny. Mezi nejčastější patří nevhodná intimní hygiena, antikoncepce, užívání antibiotik anebo nadměrné používání tampónů.

Hlavní příčiny změn ve vaginální mikroflóře:

• infekční onemocnění
  • užívání antikoncepce
  • užívání antibiotik
  • časté používání tampónů
  • nevhodně prováděná intimní hygiena
  • nevhodné spodní prádlo
  • přemíra stresu
  • zvýšená konzumace cukrů a obezita
  • imunitní onemocnění

Posilujte imunitu

Základem úspěšné terapie je diagnóza nemoci a její dostatečná léčba. Až polovině žen se ale problém vrátí a v horším případě přechází v chronické stavy. Ty mohou mít časem fatální dopady na plodnost i celkovou kvalitu života a jejich léčba je mnohem složitější.

Z nejnovějších výsledků vyplývá, že vůbec nejlepším, co lze dělat v boji proti infekcím, je prevence. A k tomu je potřeba mít vybudovanou silnou imunitu v této specificky ženské oblasti. „Ještě důležitější než problém vyléčit, je prevence, která významně snižuje riziko návratu infekce. Spolu s preparáty na potlačení akutních obtíží je vhodné užívat prostředky na obnovu poševní mikroflóry a budování vaginální imunity,“ vysvětluje expertka značky GYNELLA® Natálie Kazíková.

V oblasti posilování vaginální imunity došlo v poslední době k významným pokrokům. Jedním z nich je využití tzv. tyndalizovaných laktobacilů. Jde o neživou formu laktobacilů, které mají paraprobiotické vlastnosti, které pomáhají udržovat vaginální mikroflóru zdravou.

Tyto neživé laktobacily mají oproti jejich běžnější a známější formě hned několik výhod. První je, že u nich nevzniká odolnost na antibiotika. Neživé laktobacily totiž nedokážou začlenit informace o antibioticích do své DNA, a tudíž si na ně nemohou zvyknout a být rezistentní.

Další výhodou je, že je smí užívat i ženy s oslabenou imunitou. Například ty, které podstupují chemoterapii či hormonální léčbu, a pro které nejsou živé kultury vhodné. Z praktického hlediska pak zaručeně oceníte jejich dlouhou trvanlivost a bezproblémové skladování.

Nové laktobacily vůbec poprvé v přelomové péči GYNELLA®

S novinkou v podobě neživých laktobacilů ve vaginální péči jako první přichází GYNELLA® v novém prostředku Flora. Tyto vaginální čípky podporují přirozené ochranné mechanismy mikroflóry, které chrání pochvu před rozvojem infekcí. Přilnou na vaginální sliznici, vytvoří zde ochranný film a zabrání uchycení a proniknutí škodlivých bakterií a kvasinek. Při zánětu, nasazení antibiotik a jiných rizikových situacích pomáhají obnovovat narušenou mikroflóru.

Kdy je vodné užívat GYNELLA® Flora:

• opakující se a chronické infekce
  • vaginální diskomfort
  • hormonální výkyvy
  • snížená vaginální imunita
  • užívání antikoncepce
  • léčba antibiotiky či jiné medikace ovlivňující vaginální mikroflóru

Vyzkoušejte i vy revoluční novinku, která je volně prodejná v lékárnách. Více informací o novém zdravotnickém prostředku se dozvíte zde. Před použitím čtěte příbalovou informaci.