Zaregistrujte se a získejte slevu 10% na svůj první nákup!   Registrovat

Vaginální krém

Vaginální krém se používá, pokud žena trpí na určité potíže. Nejčastěji se jedná o vaginální suchost nebo různé drobné oděrky a poranění. Zvlhčuje sliznici a dodává živiny. Krém je totiž složen hlavně z vody a tuku. Vaginální krém může sloužit i jako bariéra pro nechtěné otěhotnění. Krémy většinou obsahují ženský hormon estrogen, na trhu jsou dnes již k dostání i nehormonální. Takže se dá kombinovat s jinou léčbou.

Často se ordinuje i u kvasinkové infekce, když žena pociťuje svědění pochvy. Krémy se používají i u dětí při podráždění genitálií a jejich přilehlých oblastí.

Krém má obvykle bílou barvu, je hustý a mastný.

Použití

Při kvasinkové infekci dokáže zmírnit její projevy. U krému je však doporučená ochrana prádla, protože může zanechat otisky. Stačí slipová vložka. Aplikuje se podle potřeby na poševní vchod, hráz, okolí řitního otvoru a stydké pysky.

Vaginální suchost lze zmírnit i GYNELLA® AtroGel. Obsahuje kyselinu hyaluronovou a genistein. Pomáhá zmírnit pocit sucha, pnutí a navrací elasticitu kůže.

VAGILACT
Vaginální tablety pro podporu navrácení a udržení přirozené vaginální mikroflóry.
GYNELLA® AtroGel 7 x 5 g
Vaginální gel s kyselinou hyaluronovou pro prevenci a podporu léčby vaginální suchosti a atrofie.