Infekce

Všichni tento pojem známe a často se s ním setkáváme. Co je vlastně infekce a proč je tento termín tak často využívaný? Vrátíme se na chvíli do hodin biologie.

Co je infekce (zánět)?

Náš organismus se skládá z tisíců mikroorganismů – bakterie, buňky aj. Infekce nastává ve chvíli, kdy do našeho organismu vstoupí vir, bakterie či jiný mikroorganismus zvenčí, což se může stát při mnoha situacích, například: vdechnutí, spolknutí, dotek, případně infekce v těhotenství, při které může vir či bakterie přejít z matky na dítě.

Infekce v těle – průběh

Po tom, co se do našeho těla nezvaný host dostane, nás čeká několik fází, ve kterých se infekce může, ale nemusí rozvíjet.

• Inkubační doba – čas, po který se vir či bakterie rozvíjí a snaží se dostat do našeho systému.
  • Nespecifické symptomy – Zánětu se daří oslabovat náš organismus, v důsledku čehož přichází první symptomy, např. bolest hlavy, bolest kloubů, malátnost apod.
  • Typický symptom – projev infekce, který je typický pro danou nemoc, například pálení pochvy při kvasinkové infekci.
  • Rekonvalescence – doba, kdy se tělo uzdravuje a dostává do původního stavu.
  • Recidiva – možný návrat infekce.

Jak se bránit infekci?

Ať už se jedná o kožní infekci nebo infekci močových cest či vaginální, hlavní obranou je prevence. Cvičení, udržování dobré psychické a fyzické pohody a dodržování správných hygienických návyků. K mytí intimních partií nesmíte z důvodů zvýšeného rizika využívat obyčejné mýdlo.

GYNELLA® Intimate Wash  je speciálně vyvinutý mycí gel, který vás díky svému složení s kyselinou mléčnou chrání před infekcí, navíc příjemně voní a můžete se s ním i snadno oholit.

GYNELLA Silver Caps 10 ks
GYNELLA Silver Foam 50 ml
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.