Genitální bradavice

Genitální bradavice jsou přenášeny vysoce nakažlivou a sexuálně přenosnou infekcí, způsobenou virem HPV. Tato infekce se šíří během přímého kontaktu při kopulaci s infikovaným partnerem.

Genitální bradavice snadno rozeznáte podle jejich vzhledu, mohou však být zaměněny za zhoubný kožní nádor, vždy si proto radši zajděte k lékaři, abyste se ujistili, o co doopravdy jde.

Časté projevy mohou být pálení, svědění, krvácení a bolest. Mimo toho má onemocnění velmi negativní dopad na váš sexuální život.

Až do nedávna byla jedinou prevencí proti genitálním bradavicím (a HPV) úplná sexuální abstinence nebo užívání kondomu. Díky moderní medicíně a vývoji “vakcíny proti rakovině” se nyní dá proti HPV infekci účinně chránit pomocí očkování.

K důležité pravidelné prevenci nejen proti genitálním bradavicím patří pravidelná návštěva vašeho lékaře.

Pokud by onemocnění došlo tak daleko, že by bylo nutné podstoupit chirurgický zákrok, je velmi důležitá následná péče o postižené místo. K tomu doporučujeme využít produkt UroTiab určený speciálně pro muže. Jeho unikátní složení podporuje i hojení pooperačních lézí v oblasti genitálu.

V případě pooperačních lézí u žen je vhodné využít vulvovaginální pěnu GYNELLA Intimate Foam, s antimikrobiálními a zklidňujícími účinky.

Podobné výrazy: Bradavice na penisu, Kondylomata

Hodnocení uživatelů (2)
UroTiab 25 ml
UroTiab cream-gel je přípravek určený speciálně pro muže. Jeho unikátní složení podporuje léčbu bakteriálních, kvasinkových a virových infekcí a podporuje hojení pooperačních lézí v oblasti genitálu.
GYNELLA® Intimate Foam 150 ml
Intimní mycí pěna pro každodenní použití na mytí a holení.