Bradavice na penisu

Genitální bradavice a tedy i bradavice na penisu jsou často způsobené papillomavirem HPV. Povězme si o nich něco více.

Bradavice na penisu (nebo také kondylomata) nejsou nijak závažným onemocněním. Není to ale samozřejmě ani nic příjemného. Kondylomata jsou vysoce nakažlivou nemocí, která se přenáší nejen pohlavním stykem, ale i dotykem (genitálií). Můžete se proto nakazit při použití infikovaného ručníku nebo spodního prádla.
HPV virus je poměrně zrádné onemocnění, které se nemusí projevit ihned. Bradavice na penisu a okolo análního otvoru se mohou projevit až po několika letech od nakažení. Je proto dobré absolvovat pravidelné lékařské prohlídky.

Bradavice na penisu se mohou vyskytovat v celé genitální oblasti (penis, šourek) a také v oblasti konečníku. Kondylomata jsou malé výrůstky, které se vyskytují pohromadě ve shluku. Jedná se o jiný typ, než bradavice klasické, proto se dotykem ruky nenakazíte.

V některých případech se mohou kondylomata měnit na nádorové onemocnění. Bradavice na penisu jsou většinou neškodné, jsou ale neestetické, a proto vás mohou omezovat v sexuálním životě. Odstranit je lze chirurgicky, leptáním nebo laserem, mohou se ale časem vracet.

Po odstranění bradavic na penisu je nutné o dané místo pečovat. Speciálně vytvořený gel UroTiab vám v takové situaci urychlí hojení a ztiší bolest.

Hodnocení uživatelů (3)
UroTiab 25 ml
UroTiab cream-gel je přípravek určený speciálně pro muže. Jeho unikátní složení podporuje léčbu bakteriálních, kvasinkových a virových infekcí a podporuje hojení pooperačních lézí v oblasti genitálu.
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.