Vaginální infekce

Vaginální infekce a obtíže s nimi spojené potkaly už téměř každou ženu. Základem je správná péče o intimní partie a včasné řešení problémů.

Díky produktům GYNELLA® Silver se můžete cítit opět dole bez starostí.

Patentované složení na bázi antimikrobiálního stříbra podporuje léčbu akutních i opakujících se vaginálních infekcí a ulevuje od nepříjemných pocitů s nimi spojenými. Složení produktů GYNELLA® Silver navíc obsahuje látky, které intimní partie hydratují a regenerují. Díky tomu je vhodné produkty používat i během sportování nebo delším cestování.

Produkty GYNELLA® Silver je zároveň vhodné používat před i po gynekologických operacích pro snazší hojení tkáně nebo jako podporu hojení lézí po porodu nebo císařském řezu.

Pro navrácení a udržení správné vaginální mikroflóry využijte produkt VAGILACT. Díky jeho složení je ideálním pomocníkem při pocitech vaginální suchosti, svědění nebo pálení. Tento produkt je vhodné užívat například při léčbě antibiotiky, kdy je narušena přirozená rovnováha bakterií a mikroorganismů, které udržují zdravé poševní prostředí.

Vaginální kapsle pro podporu léčby bakteriálních, kvasinkových a virových vaginálních infekcí a pooperačních a poporodních poranění.
VAGILACT
Vaginální tablety pro podporu navrácení a udržení přirozené vaginální mikroflóry.